Våre Casestudies
Våre Casestudies
270% ROI
01 - Carvenal
01 - Carvenal
Fra kun 5000kr i budsjett til 10.2 millioner.
Fra kun 5000kr i budsjett til 10.2 millioner.
Fra et startbudsjett på 5 000 kroner til over 10.2 millioner i omsetning på 1.5 år. Carvenal var en av de første nettbutikkene i verden som lanserte motorsykkelhansker med touchscreen-fingre – perfekt for korte pauser på veien. Vi startet smått, testet, reinvesterte profitten og skalérte jevnt opp.
Resultatet? Over 270 % ROI og en fullverdig motorsykkelbutikk som senere ble solgt videre.
(Bygget og driftet og solgt av Magnus & Eirik.)




310% ROI
02 - It'sJustSharp
02 - It'sJustSharp
310% ROI og 4.7 millioner i salg.
310% ROI og 4.7 millioner i salg.
En gammeldags knivsliper – gjort moderne.
Vi introduserte produktet på sosiale medier som «den moderne hobbykokkens hemmelige våpen». Kampanjene tok helt av blant menn 40+, og vi skalerte nettbutikken til 4,7 millioner i omsetning med 310 % ROI.
Til slutt solgte vi den videre til en lidenskapelig matelsker som ville ta det til neste nivå.
(Bygget, driftet og solgt av Magnus & Eirik.)
290% ROI
03 - Jumptrainer
03 - Jumptrainer
8.7 millioner. 13 måneder.
8.7 millioner. 13 måneder.
Trening gjort enkelt – rett hjemme i stua.
Vi oppdaget et helt nytt produkt på markedet for hjemmetrening, bygde merkevaren fra bunnen av og lanserte den med en rå kampanje på sosiale medier.
Resultatet ble 8 millioner i omsetning på 18 måneder og en gjennomsnittlig ROI på 260 %. Perfekt for gründere og travle mennesker som vil holde seg i form uten å dra på gymmen.
(Skapt og driftet av Magnus & Eirik.)




618% ROI
04 - LevvelAcademy
04 - LevvelAcademy
24 millioner. 618% ROI. 2 år.
24 millioner. 618% ROI. 2 år.
Etter suksessen med egne nettbutikker ville vi lære bort alt vi hadde lært til andre som oss.
LevvelAcademy ble født – og vokste raskt til en plattform med over 24 millioner i omsetning og 618 % ROI.
I dag bruker vi ekte case-studier fra NextLevvel til å trene neste generasjon unge gründere og markedsførere.
(Drives fortsatt ved siden av NextLevvel.)
311% ROI
05 - Hundeshoppen
05 - Hundeshoppen
Fra 36'000 da vi overtok til 3 millioner 1 år senere.
Fra 36'000 da vi overtok til 3 millioner 1 år senere.
Fra idé til Norges go-to online shop for hundeeiere.
Vi hjalp en student/kunde med å ta en liten nettbutikk fra 36 000 i omsetning til over 3 millioner på kort tid.
Gjennom grundig markedsanalyse av hva norske hundeeiere faktisk kjøper, optimaliserte vi produktsortimentet og skalerte annonsene.
Resultat: 311 % ROI og en solid merkevare.
(Prosjekt i samarbeid med en av våre studenter.)




312% ROI
06 - LFC FanClub
06 - LFC FanClub
500'000 kr på èn dag. 312% ROI. Sideprosjekt.
500'000 kr på èn dag. 312% ROI. Sideprosjekt.
Når lidenskap møter timing.
Vi forutsa at Liverpool kom til å vinne Premier League i 2025 – og lanserte «Champions 2025»-merch sju uker før troféet var i boks.
Resultatet? 500 000 kroner i omsetning på én dag og totalt 2,3 millioner med 312 % ROI.
Når du kombinerer fans, følelser og markedsføring – da skjer magi.
(Konsept og design utviklet av Magnus & teamet.)
811% ROI
07 - Pennesi
07 - Pennesi
171'000 kr omgjort til 1.4 millioner på 3 mnd... (sålangt)
171'000 kr omgjort til 1.4 millioner på 3 mnd... (sålangt)
Vin, lidenskap og vekst i perfekt harmoni. Pennesi gir folk en ekte italiensk vinopplevelse – fra drue til flaske – og vi hjalp dem med å gjøre det skalerbart.
Vi tok over all markedsføring, bygde funnels, kjørte kampanjer og nådde 1,4 millioner i omsetning på tre måneder – fra et budsjett på 170 000 kroner.
Det gir en rå 811% ROI, og vi har bare så vidt begynt.
(Nåværende vekstpartner med NextLevvel.)


270% ROI
01 - Carvenal
Fra kun 5000kr i budsjett til 10.2 millioner.
Fra et startbudsjett på 5 000 kroner til over 10.2 millioner i omsetning på 1.5 år. Carvenal var en av de første nettbutikkene i verden som lanserte motorsykkelhansker med touchscreen-fingre – perfekt for korte pauser på veien. Vi startet smått, testet, reinvesterte profitten og skalérte jevnt opp.
Resultatet? Over 270 % ROI og en fullverdig motorsykkelbutikk som senere ble solgt videre.
(Bygget og driftet og solgt av Magnus & Eirik.)




310% ROI
02 - It'sJustSharp
310% ROI og 4.7 millioner
i salg.
En gammeldags knivsliper – gjort moderne.
Vi introduserte produktet på sosiale medier som «den moderne hobbykokkens hemmelige våpen». Kampanjene tok helt av blant menn 40+, og vi skalerte nettbutikken til 4,7 millioner i omsetning med 310 % ROI.
Til slutt solgte vi den videre til en lidenskapelig matelsker som ville ta det til neste nivå.
(Bygget, driftet og solgt av Magnus & Eirik.)
290% ROI
03 - Jumptrainer
8.7 millioner. 13 måneder.
Trening gjort enkelt – rett hjemme i stua.
Vi oppdaget et helt nytt produkt på markedet for hjemmetrening, bygde merkevaren fra bunnen av og lanserte den med en rå kampanje på sosiale medier.
Resultatet ble 8 millioner i omsetning på 18 måneder og en gjennomsnittlig ROI på 260 %. Perfekt for gründere og travle mennesker som vil holde seg i form uten å dra på gymmen.
(Skapt og driftet av Magnus & Eirik.)




618% ROI
04 - LevvelAcademy
24 millioner. 618% ROI. 2 år.
Etter suksessen med egne nettbutikker ville vi lære bort alt vi hadde lært til andre som oss.
LevvelAcademy ble født – og vokste raskt til en plattform med over 24 millioner i omsetning og 618 % ROI.
I dag bruker vi ekte case-studier fra NextLevvel til å trene neste generasjon unge gründere og markedsførere.
(Drives fortsatt ved siden av NextLevvel.)
311% ROI
05 - Hundeshoppen
Fra 36'000 da vi overtok til 3 millioner 1 år senere.
Fra idé til Norges go-to online shop for hundeeiere.
Vi hjalp en student/kunde med å ta en liten nettbutikk fra 36 000 i omsetning til over 3 millioner på kort tid.
Gjennom grundig markedsanalyse av hva norske hundeeiere faktisk kjøper, optimaliserte vi produktsortimentet og skalerte annonsene.
Resultat: 311 % ROI og en solid merkevare.
(Prosjekt i samarbeid med en av våre studenter.)




312% ROI
06 - LFC FanClub
500'000 kr på èn dag. 312% ROI. Sideprosjekt.
Når lidenskap møter timing.
Vi forutsa at Liverpool kom til å vinne Premier League i 2025 – og lanserte «Champions 2025»-merch sju uker før troféet var i boks.
Resultatet? 500 000 kroner i omsetning på én dag og totalt 2,3 millioner med 312 % ROI.
Når du kombinerer fans, følelser og markedsføring – da skjer magi.
(Konsept og design utviklet av Magnus & teamet.)
811% ROI
07 - Pennesi
171'000 kr omgjort til 1.4 millioner på 3 mnd... (sålangt)
Vin, lidenskap og vekst i perfekt harmoni. Pennesi gir folk en ekte italiensk vinopplevelse – fra drue til flaske – og vi hjalp dem med å gjøre det skalerbart.
Vi tok over all markedsføring, bygde funnels, kjørte kampanjer og nådde 1,4 millioner i omsetning på tre måneder – fra et budsjett på 170 000 kroner.
Det gir en rå 811% ROI, og vi har bare så vidt begynt.
(Nåværende vekstpartner med NextLevvel.)


Få fart på virksomheten din
Bygg framtiden
sammen med oss
Nextlevvel bruker avansert markedsføring for å skape gode kundeopplevelser og øke salget til små og store bedrifter.
Nextlevvel bruker avansert markedsføring for å skape gode kundeopplevelser og øke salget til små og store bedrifter.
Søk nå - ta testen

Avansert markedsføring for å skape gode kundeopplevelser og øke salget til små og store bedrifter.
Designet og utviklet av
NextLevvel
© 2024 NextLevvel. Beskyttet av oppholdsrett.

Avansert markedsføring for å skape gode kundeopplevelser og øke salget til små og store bedrifter.
2024 NextLevvel. Beskyttet av oppholdsrett.
Designet og utviklet av
NextLevvel